Samenwerken


Het begint allemaal met de vraag:

‘Waar kom je nu niet aan toe?’

Als je begint over de e-mails die je nog moet beantwoorden,

de afspraken die nog ingepland of verzet moeten worden,

dan maakt mijn hart een sprongetje.

Ik denk dan….YES.

Met liefde wil ik je namelijk helpen, omdat ik het heerlijk vind om dit voor jou op te pakken.

Zodat jij die zaken met een gerust hart kan loslaten, omdat je weet dat alles op de achtergrond is geregeld.


Wil jij je ook volledig kunnen richten op datgene op jouw zone of genius?

er volledig zijn voor jouw klanten?

je tijd inzetten voor datgene waar jij blij van wordt?


Cheering your business on
— By Sylvana

Als je besluit om samen te werken:

Om je een idee te geven van de mogelijkheden voor onze samenwerking,

heb ik hieronder een tweetal opties uitgelicht:

 
laptop
desk
 
 

kennismaking met jouw personal assistant 2.0

Voordat wij gaan samenwerken wil je misschien eerst even daten. Dan is dit een uitstekende optie.

Je neemt 5 uur af en daarin kan jij (of wij samen) bepalen welke taken en werkzaamheden ik voor jou uitvoer.

Denk je, na 5 uur, helemaal leuk, dan kijken we hoeveel uur het beste past bij jouw wensen.

Dit pakket kost €247,- ex. btw en dient voor aanvang werkzaamheden te worden voldaan per bankoverschrijving.

Dit pakket is vrijblijvend en kan slechts 1x worden afgenomen.

Personal assistance 2.0 voor jouw bedrijf

Als jouw personal assistant zet ik mij op wekelijkse basis in voor jou en jouw bedrijf. We stellen een abonnementsvorm samen op voor een x aantal uur p.w.

Tijdens het wekelijks overleg (vaak op een vast tijdstip) kunnen we bijv.

  • Jouw agenda doornemen en bespreken we alle afspraken/planning.

    Aan de hand van de geplande afspraken en de lijst met vaste taken & werkzaamheden maken we een planning/overzicht voor de komende week.

    We maken bewuste keuzes over welke taken en werkzaamheden daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben voor de beoogde droomdoelen en we houden duidelijk de prioriteiten in het vizier.

  • Het beheer van jouw inbox bespreken zodat alle e-mails worden afgehandeld.

  • De to-do lijst zodat ik werkzaamheden en (vaste) taken* van jou kan overnemen.

 

 

*Een paar voorbeelden van taken en werkzaamheden:

  • het beheren van jouw agenda

  • het voorbereiden en versturen van e-mails

  • het inplannen van social media

  • het updaten van jouw website

  • het organiseren van vergaderingen & events

  • het boeken van reizen

  • het voorbereiden presentaties

  • het doen van inkopen.

Dit is slechts een kleine greep uit de vele taken en werkzaamheden die ik graag van jou overneem. Staat een specifieke taak er niet tussen, vraag er gerust naar.

 

Tijdens het ‘kopje thee’ gesprek kijken we welke vorm ondersteuning het beste past bij jou en jouw bedrijf.

Dit zal altijd een maatwerkoplossing zijn, omdat jij als ondernemer jouw eigen werkwijze en wensen hebt.


Is dit wat jij zoekt? Wacht dan niet langer…